Pazar, Mayıs 31

feysıl ekspreşıns


yukarıda kavak yelleri'nin sezon finalinden alınmış, başroldeki arkadaşlarımızın, arabayla denize düşerkenki sahnelerinden yüz ifadeleri var. seçmece. yalnız ben orda efe'nin -diğer arkadaşlarının yanında durmaktan heralde- nası bu kadar yapmacık olduğunu anlayamadım.
sağ üstte mine sanki lunaparkta gibi..
o diil de yarım saattir sol alttaki deniz'e bakıp gülüyorum lan ben. belli ki kendisi ağzını istediği kadar (çok) açıp bağırmak için fırsat kolluyormuş. siz de gülün.

hürriyet'in kıytırık haberi için tıkla.
yaa bu nasıl bi cümledir: "Dizinin başrolündeki dört genç final sahnesinde polisten kaçarken uçurumdan denize düşerken oyuncuların ölüp ölmediği gelecek sezona saklandı." bazen gazetesiz bir dünyada yaşamak istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder