Salı, Haziran 9

20q

http://www.20q.net site bi site var. Sen aklından bi şey tutuyosun, sana sorular sorarak tuttuğun şeyi bulmaya çalışıyor. Ben Penguen'i tuttum.

--------------------------------------------------------------------------------
Hayvan olarak sınıflandırılır.
Küçük bir memeli mi? Hayır.
Uzun bir kuyruğu var mı? Hayır.
Bir böcek mi? İlgisi yok.
Benekleri var mı? Hayır.
Bir kuş cinsi mi? Evet.
Safkan bir köpek mi? İlgisi yok.

Bir kanepeden daha büyük mü? İlgisi yok.
Ağaç içinde mi yaşar? İlgisi yok.
Can sıkıcı bir şey mi? İlgisi yok.
Şehirde mi yaşar? İlgisi yok.
Suya yakın mı yaşar? Evet.
Onun bir flamingo olduğunu düşündüm? Yanlış.
Uzun bir boynu var mı? Hayır.
Toplu halde (grup içinde) mi yaşar? Evet.
Onun bir mavi ayaklı deniz kuşu olduğunu düşündüm? Yakın.
Siyah beyaz mı? Evet.
Büyük gruplarda mı yaşar? Evet.
Tahminim o bir penguen? Doğru.
--------------------------------------------------------------------------------

"Bir kuş cinsi mi," dedi, "Evet," dedim; sonra "Safkan bir köpek mi?" dedi. Pek de akıllı değilmiş. Ama neyse, üçüncü tahmininde bildi sonunda. Bi de bunun daha samimi gibi versiyonu var, lipton'dan. Onun için de buraya tık. Yalnız o bazen kilitlenip kalıyor, yeni soruya geçmiyor. 20Q daha iyi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder