Cuma, Haziran 26

bütün dadılı türk filmlerinde kullanılan senaryo


•öncelikle bir dadı. (genelde hülya koçyiğit)
•evin dul veya boşanmış yakışıklı babası (genelde ediz hun)
•dadıyı çok seven evin çocukları

•ediz'in çok katı biri olması
•ediz'in ayrıca müziğe ve aşka küsmüş olması
•dadının çok sevecen ve iyi kalpli olması
•dadının da ediz'e aşık olması ama çaktırmaması
•ediz'in dadıyı evden uzaklaştırma çabası (aşık ve katı ya)
•çocukların dadıyı bırakmaması
•evin hizmetçisi ve aşçısının da dadıyı bırakmaması
•ediz'in dadının evde kalmasına izin vermesi
•ediz'in dadıya aşık olması ve müziğe küsmekten vazgeçip ona besteler yapması
•dadının bunu öğrenmesi (genelde kapı falan dinleyerek)
•ediz'le dadının evlenmesi.
(isteğe bağlı olarak ediz'e çocukların sevmediği bir sevgili bulunabilir, sonra dadıyla evlenicek nasıl olsa)

2 yorum:

  1. bunun hepsi bir film değil miydi ya? (:

    YanıtlaSil
  2. evet öyleydi ama genelde de böyle oluyo. en azından benim izlediğim dadı filmlerinde hep böyle.

    YanıtlaSil