Cumartesi, Haziran 20

böyle bi yeteneğim var benim.

sanırım benim en büyük yeteneğim yakışklı erkeklerin güzel gibi görünen ama aslında olmayan kız arkadaşlarını kötülemek. gerçekten bunu çok güzel yapıyorum. hatta o yakışıklı erkekler beni duysa sevgililerinden tiksinir. şimdiye kadar miko hughes'in ve chace crawford'un sevgililerini arkadaş arasında baya kötüledik. en büyük hedefim sebastian stan'ın sevgilisini çok kötülemek. (sebastian stan, chace ve miko'nun toplamından daha yakışıklı çünkü, nihehe) zaten sevgilisi leighton meester, kötülenicek baya bi yanı var o kızın. (<-- hemen kötülemeye başladım görüyo musun)
kızlar, siz de yapabilirsiniz. hadi bana katılın, susam sokağında.
(leighton'un ailesinde uyuşturucudan hapse girmeyen yok lan. cık cık. öyle bi aileden nasıl bi kız çıkarsa artık..)

2 yorum:

  1. nasıl yaptın bilmiyorum ama tebrik ederim. bu yazının yazılmasının üzerinden henüz 2 gün geçmeden:

    ----

    Ülkemizde de yayınlanan ünlü 'Gosssip Girl' dizisinin güzel yıldızı Leighton Meester'in seks kaseti olduğu iddia edildi.

    Gossip Girl dizisinde Blair Waldrof karakterini canlandıran Amerikalı oyuncu Leighton Meester hakkında yabancı bir internet sitesinde ortaya atılan iddia magazin gündemini karıştırdı. İnternete düşen ve seks videosundan alındığı iddia edilen fotoğraflar saknadalı doğrular nitelikteydi. Seksi oyuncu Leighton Meester, evde çekildiği tahmin edilen görüntülerde çıplak olarak görülüyor.

    H2 / dış haberler

    ----

    YanıtlaSil
  2. nıhaha biliyodum yaa biliyodum! >:) o kızdan beklenir valla :P

    YanıtlaSil