Cuma, Temmuz 10


biraz önce tvde kanal geziyodum. show tv'de bi programa denk geldim, bi kadın konuşuyodu. söylediklerinin sadece "...çok sertleşmişti. sertliğini baya baya hissettim yaani. bıçağımla kesemiyodum, tadı da güzel değildi galiba..." bölümünü duydum. e2'de the simpsons olması umuduyla kanalı değiştirdim.
simpsons yoktu. tekrar kanal gezmeye başladığımda yine show tv'de bi kadın "aiiyy hepsinin içinden şeytan çıktı ya off," diye sinirleniyodu. beş dakika sonra yine açtığımda bi adam göbek atıyodu. hemen değiştirdim, midem böyle bi programı kaldıramıycaktı.
sonradan öğrendim ki sertleşen şey milföy hamuru.
içinden şeytan çıkan şey konuklar.
göbek atan adamın adı hikmet.
o efsane programın adı da yemekteyiz.

sonra genç kız hiç bir şey olmamış gibi gidip annesine ve babasına daha önce balık yerken binlerce defa yaptığı "kılçıktı" esprisini yaptı.
(sözde boğazıma kılçık kaçıyor, ben de "kıl çıktı, ehe ehe" diyorum. "anladınız mı, kılçıktı, kıl çıktı? ehehe")
(peki bu iğrenç espriye gülüyorlar mıydı? hayır. çünkü onlar aklı başında insanlar.)



şimdi düşündüm de o espri gerçekten iğrençmiş. bi daha yapmiyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder