Cumartesi, Mart 20

Paralel evrenler bölgesi diyor.


Bi kere çok düz bir insan olduğumdan bahsetmiştim. Bunu yine kanıtladım.

ezgi:
*annoying orange'la evlenmek istiyorum.
melisa:
*dur olm
*şu an çok manyak şeylerle ilgileniyorum
ezgi:
*napıyosun :|
melisa:
*astral seyahat
ezgi:
*sldskfsl tamam o zaman
melisa:
*dalga geçme lan
*astral seyahatin ne demek olduğunu biliyo musun
ezgi:
*ivit
*telekinezi falan değil mi :D
melisa:
*yok lan
*uyurken milleti seyredebiliyosun falan
ezgi:
*ahaha çok saçma lan niye öyle bi şey yapiyim ki?
10 dk geçer.
ezgi:
*nası yapılıyo o dediğin şey?
melisa:
*bak, yatmadan bi saat önce falan iyice rahatlicaksın
*sonra kimin yanına gitmek istiyosan onu düşünüceksin, ama uyurken de uyanık olduğunu düşünüceksin
ezgi:
*ne kadar saçma bir şey lan bu.
melisa:
*astral boyutta cinler var! :|
ezgi:
*slkslfsnkls
*melisa sen biraz uyu arkadaşım

hayır korkuyorum yani. kızı da tersledim ama öbür gün telekineziyle sınıfta kafama tahtayı falan düşürebilir. bilemiyorum. slkdfslf.
Carrie'yi okuyanınız var mı? Kız telekineziyle okulunu yakıyordu, ya da öyle bir şeydi. Şimdi hatırlamıyorum. Kızın üstüne domuz kanı döküyorlardı mezuniyette -o da niyeyse-, sonra bu sinirlenip kasabaya taş falan yağdırıyordu. Kitabı okuyup filmi izlediğimde de Carrie'yle çok dalga geçmiştim.
Hayır yani, şu halin neyine yetmiyor ki cinlere falan gidiyorsun? (düz insan konuşuyor dııt dııt.) Kusura bakma ama gece mışıl mışıl uyumak varken milletin evine gidip "ay ne de güzel uyuyor canım" diye iç çekemem. Yapamam lan. Uyumayı seven bir insanım ben.


o değil de evlenirim.

1 yorum:

  1. ben okudum o kitabı.

    Türkçeye "göz" diye çevirmişlerdi. Yaratıcılık işte.

    YanıtlaSil