Cumartesi, Nisan 17

Kızların boyband sevgisi ancak 21 Aralık 2012'de bitecekmiş diyorlar. İnanmayım olm, yok öyle bir şey.

"McFly'dan biri olmak isteseydin hangisi olurdun?" diyen arkadaşıma, adeta bir çakal gibi "Tom!" dedim (sağ alttaki arkadaş). "Grubun beyni gibi bir şey olduğundan mı?" dedi.
İki dakika düşünüp, "Evet, o yüzden." dedim.
Şimdi sana açıklıyorum Metincim, okuyorsun nasıl olsa. Tom yakışıklı değil, ondan. Çünkü diğerleri baya iyi. Onlarla aynı grupta olsam şu anda modüler aritmetik çalışmaktan bıkmış olmaz, Londra'da gezip tozuyor, rolır kostıra biniyor olurdum. Sen benim kadar çakal değil biraz saf olduğun için bunu anlamadın. Ya da benim bir kız olduğum hesaba katmadın sanırım.

Israrla bayağı değil baya yazmama ne demeli?

Sağ üst diyorum ben. Ehe.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder